Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

donderdag 15 februari 2018

Mixed Media ATC's

Hallo lieve allemaal, vandaag mag ik jullie inspireren en daarvoor heb ik deze vier mixed media ATC kaartjes gemaakt.


Ook nu heb ik weer een filmpje met stappen-foto's gemaakt, geen echt filmpje maar ik hoop dat het voor jullie zo ook duidelijk is.


CraftAddiction heeft sinds kort een eigen YouTube kanaal waar alle filmpjes van de DT leden te bekijken zijn en wil je niets missen abonneer je dan op het kanaal.


Wat niet in het filmpje te zien is is dat ik als laatste de kaartjes gemat heb op wit linnen cardstock.
De bloemen heb ik vorige zomer gemaakt en zijn op kleur gebracht met de gelatos.
Mochten er nog vragen zijn stel ze gerust en ik probeer zo snel mogelijk een antwoord te geven.
Ik hoop dat ik jullie hiermee heb mogen inspireren!



Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:

afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeeldingafbeeldingafbeeldingafbeeldingafbeeldingafbeeldingafbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

Bedankt voor het langskomen!
Lieve groetjes, Danoesja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten