Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

woensdag 27 december 2017

Butterfly notebook


Goedemorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie inspireren met een notitieboekje van vlinders. Dit boekje heb ik gemaakt tijdens onze laatste DT-dag van CraftAddiction, waarbij we de Zutter Bind-It-all inbindapparaat hebben getest.

De basis is dik grijsboard wat we op maat gesneden hebben. Daarna heb ik Watercolour papier 300gram ertussen gedaan als notitiepapier. Daarna heb ik eerst met zwarte Self adhesive canvas om het grijsboard geplakt als basis voor mijn voorkant en dit nog ingesmeerd met zwarte gesso. Toen ben ik mijn lay-out gaan maken. Eerst daarna alles in zwarte gesso gezet en vervolgens iets opgelicht met witte gesso alvorens ik de kleuren erop ging aanbrengen.


Daarna heb ik water gesprayed en met Lindy's Stamp Gang Sprays de kleuren aangebracht. 

De volgende materialen heb ik gebruik van Craft Addiction:





Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende post!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten